Tuesday, July 10, 2007

Indlagt 10.07.

Tirsdag d. 10.07.
I øjeblikket er jeg hjemme i Tårup, men om en uge skal jeg igen ned til Samsara.
Jeg er da også så småt begyndt at forberede mig på turen. Men der er opstået et problem for mig. Min søn, Frank, tager med ned til båden og sejler med den første uge. Så er han nødt til at tage hjem igen, da arbejdet kalder.
Jeg havde så en aftale med en anden, der skulle sejle med de næste 3 til 4 uger, til båden bliver lagt op for i år. Desværre har han været nødt til at sende afbud på grund af sygdom. Jeg har, siden jeg kom hjem og erfarede det, forsøgt at finde en anden gast. Hidtil forgæves. Det er svært for arbejdsramte personer at tage 3 – 4 uger fri med så kort varsel.
Derfor denne helt uformelle henvendelse. Er der een eller evt. to personer blandt dem, der læser dette, der har tiden og lysten til at sejle med i det græske ø-hav i 3 - 4 uger fra omkring d 24.juli, så kontakt mig på tlf 6537 2201 eller mobil 2065 7013 og lad os tale om det. Og gerne ret snart, da jeg flyver til Athen d 17 juli og min søn flyver tilbage til Danmark d. 24. juli.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home